-
Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
-
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
- Czy certyfikat jest ważny?
Logowanie do systemu eCorpoNet
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników naszego Banku!
Zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników naszego Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów.
Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer Infolinii naszego Banku.
Komunikat dot. niedostępności bankowości w dniach 3-4.10.2025r.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 3 października 2025 r. od godziny 16:00 bankowość elektroniczna będzie niedostępna. Dotyczy to zarówno usługi eBankNet jak i eCorpoNet. Prace serwisowe mogą potrwać do wieczora 4 października.
Za utrudnienia przepraszamy.
KOMUNIKAT
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
Więcej informacji pod linkiem
KOMUNIKAT
Uwaga na fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki.
Więcej informacji pod linkiem